Kjøpsbetingelser

Generelt

Hjertegaver er alternative, symbolske gavekort som Kirkens Bymisjon er selger av. De er kun digitale, og kan sendes enten til kjøper på epost, eller til en annen mottaker. Det du skriver i feltene navn på mottaker, navn på avsender og legg til din egen hilsen kommer på en gavekortet som er i formatet PDF.

Pengene du gir til Kirkens Bymisjon når du kjøper en av hjertegavene våre blir brukt i alle virksomhetene som finansieres helt eller delvis av givere. Alle virksomhetene som vises frem i denne butikken er finansiert på denne måten, så pengene kommer frem til det du har valgt, men det vil også kunne brukes på andre tiltak.

Din gave er å regne som en donasjon til Kirkens Bymisjon og vi vil derfor lagre dine persondata og din donasjon i vår database. Dersom du ikke allerede er i vår database kan det bety at du vil motta eposter eller brev med oppfordring om å donere til vårt arbeid i en tid fremover. Du kan når som helst ta kontakt med giverservice@bymisjon.no og stoppe disse utsendelsene.

Din donasjon kvalifiserer til skattefritak og vil innberettes til skattemyndighetene for neste år sammen med eventuelt andre donasjoner du har gitt til Kirkens Bymisjon.

Betaling

Du kan velge mellom to trygge og sikre betalingsmetoder hos oss: Vipps eller kortbetaling. Det er Nets som Vi har ikke mulighet for å tilby faktura i dag.

Priser

Alle priser er inkludert merverdiavgift. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestilling og inkludere alle utgifter forbundet med kjøpet.

Kan jeg få gavekortet i posten?

For å holde administrasjonskostnadene lave og spare miljøet, sender vi gavekortene kun på e-post. Gavekortene har et format som passer godt til utskrift slik at du lett kan skrive dem ut selv.

Personopplysninger:

Vi behandler i utgangspunktet bare personopplysninger du oppgir til oss, og som er nødvendige for at vi skal kunne gjennomføre våre forpliktelser overfor deg.
I de tilfeller hvor vi også behandler personopplysninger til andre formål, for eksempel for å sende deg informasjon om tilbud etc., gjøres dette bare når du har samtykket til det. Før du samtykker skal du være informert om hva opplysningene skal brukes til og av hvem.

Stiftelsen Kirkens Bymisjon
Tollbugata 3, 0152 Oslo